Δευτέρα 23 Ιουλίου 2012

More samples please..!

Hello everyone!!

 Καλή εβδομάδα εύχομαι! Ζέστη, μπανάκια και τρέξιμο εδώ. Σύντομα όμως περιμένω να λάβω κάποια καλούδια!

Have a pleasant week everyone! It's hot here, and I have to run errands almost everyday, but thank God, I always find time for swimming. I expect to receive some goodies very soon so stick around for new posts!


Τις προάλλες αγόρασα ένα περιοδικό και είχε 2 δειγματάκια. Το ένα ήταν η γνωστή σε όλους BB cream Garnier, και το άλλο ήταν το γαλάκτωμα σώματος Αναδόμησης-θρέψης της Bioten! Μιας και έχω ακούσει τα καλύτερα και δεν είχα δοκιμάσει κάτι, ενθουσιάστηκα που είχα την ευκαιρία να δοκιμάσω κάποιον προϊόν τους.

A couple of days ago, I bought a magazine that had 2 samples inside. The first one was the now-known to all BB cream by Garnier, and the other one was the repairing nourishing body lotion with cotton herbalmilk and rice proteins by Bioten. Since I've heard  the nicest things about this brand, I was very excited to try one of their product.







H  σύσταση της είναι πιο πηχτή με σχέση τις περισσότερες κρέμες αναδόμησης, κάτι το οποίο μου άρεσε, και μόλις το άπλωνες το απορροφούσε άμεσα. Λάτρεψα αμέσως το άρωμα της, γιατί ήταν ελαφρύ και μύριζε άνοιξη! Την έβαλα σε όλο το σώμα, αλλά για να την τεστάρω κατά πόσο κάνει διαφορά σε ξηρό δέρμα την τοποθέτησα στο πιο δύσκολο σημείο μου, που είναι τα πόδια μου μιας και κάποτε έπαθα έγκαυμα 2ου βαθμού και είναι πιο ξηρό από οποιοδήποτε άλλο σημείο. Και είδα ότι  αμέσως έγινε πιο απαλό και λείο! Οπότε σίγουρα θα το εντάξω στα πράγματα που θέλω να αγοράσω, και θέλω τόσο να δοκιμάσω και την υπόλοιπη σειρά της εταιρείας!



Τhe consistency of this lotion is thicker compare to other lotions, which is something I like, and once you  apply the lotion it would absorve right away. I loved the smell it had, because it had a light scent and you could smell spring! I applied it all over the body, but in order to test if it does what it say to dry skin, I applied it at my feet, since I once had a 2nd degree burn and it's more dry that any other part. Amazingly it become soft and smooth right away! So I will definately put it in my BUY list, and  would love to try everything that this company has to offer!



Μιας και μου τελείωσε το αντηλιακό είπα να πάρω από την LR μιας και είχε προσφορά για το αντηλιακό και την after sun gel cream και περιέχει στα συστατικά κάτι που αγαπώ. Την αλόη βέρα.


Since I've run out of sunscreen lotion I thought I would buy from LR since they had an offer for the sun lotion and after sun gel cream and in the ingredients it had something I adore. Aloe vera.






Κάνει για πρόσωπο και σώμα  με φίλτρα προστασίας UVA+UVB και 40% ενυδατική αλόη βέρα. Προσφέρει 30 SPF και είναι αδιάβροχη και δεν είναι κολλώδης. Σχεδόν άμεσα απορροφάται και δεν έχει την γυαλάδα που σου αφήνουν κάποια αντηλιακά. 100 ml προϊόν 

It's suitable for  face and body, with  UVA+UVB protection and 40% moisturising aloe vera. It offers 30 SPF, it's waterproof and non-sticky. It almost instantly absorves and doesn't give you the greasy look that some sunlotions tend to do. 100ml product




Aυτό το αγάπησα αμέσως. Να φταίει το ότι έχει shea butter, η τέλεια μυρωδιά, ή ότι μόλις το απλώσεις έχει αυτό το cooling effect? Έχει 70% αλόη βέρα και είναι 200 ml. Σε μας φάνηκε χρήσιμο  και για μώλωπες, μιας και στην παραλία μόνο αυτό είχαμε και έκανε διαφορά!!


I fell in love with this right away! Is it because of the shea butter, the amazing smell or the fact that the moment you apply it you feel that cooling effect? It contains 70% aloe vera and it's 200ml. We also found it usefull for bruises since we were at the beach, and that't the only thing we had, and it made a big difference. Minutes after you almost couldn't see the bruise!





That's all folks!!


Να είστε καλά, και απολαύστε το καλοκαίρι όσο μπορείτε!


Be well and enjoy your summer as much as you can!











9 σχόλια:

  1. Τη κρέμα της Bioten την αγαπάω και εγώ. Δεν έχω δοκιμάσει κάτι από LR, αλλά cooling effect+aloe vera+shea butter ακούγονται πολύ καλά για να τους πώ όχι. Οπότε θα σε ενημερώσω για το πως μου φάνηκε σύντομα! Φιλάκια πολλά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την LR την έμαθα από τον χυμό αλόης και πλέον έχει πάρα πολλά πράγματα. Μέχρι στιγμής κάτι σκιές δεν ήταν σπουδαίες, αλλά ότι άλλο δοκίμασα μου άρεσε. Ναι το cooling effect κυρίως όταν βγαίνεις από την θάλασσα είναι τέλειο!! Φιλιά!! :))

      Διαγραφή
  2. το shea butter το εχω δει σε κρεμες κ ειναι πολυ καλο!!δεν την ηξερα την l.r αλλα φαίνεται ενδιαφέρουσα!
    απο τη bioten εχω μεινει πολυ ευχαριστημενη στις ενυδατικες ειναι δροσερες κ εχουν πολυ ευχαριστα αρωματα
    * τα δειγματακια ειναι πολυ πολυ βολικα για να δεις αν σου κανει ενα προιον ας ειναι καλα τα περιοδικα που μας προμηθευουν για να διαλεγουμε τι θα αγορασουμε!

    φιλακιαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η LR είναι εταιρεία όπως η Oriflame και η Avon και έχει ωραία πραγματάκια. Εγώ οδοντόκρεμες αλόης ήθελα αλλά πήρα και αυτά.
      Για την Bioten έχω ακούσει τόσα καλά λόγια. Το κακό εδω πέρα είναι εκτός πόλης το σημείο που πουλάνε bioten. Αλλά αν όλα της τα προϊόντα είναι τόσο καλά, τότε βλέπω έρωτα χαχαχα!!
      Ευτυχώς που μας προμηθεύουν και τα περιοδικά σωστά.. γιατί λίγες πωλήτριες κάνουν αυτό το καλό..!

      Διαγραφή
  3. Πήρα κι εγώ αυτό το αντηλιακό της LR.
    Μου αρέσει όταν τα περιοδικά έχουν δείγματα και δώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πως σου φάνηκε το αντηλιακό? Εμένα μόνο που απορροφάται αμέσως και δεν ασπριζει την επιδερμίδα με καλύπτει. :P

      Διαγραφή
  4. Την λατρεύω την συγκεκριμένη ενυδατική :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγώ προσωπικά έχω πει πάμπολες φορές πόσο λατρεύω τα προϊόντα της bioten. Έχω ήδη δοκιμάσει αρκετά και σχεδόν όλα τα έχω λατρέψει!
    (Είμαι η νέα σου αναγνώστρια!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή