Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2012

BB cream review

Πριν λίγες μέρες έλαβα την BB cream που κέρδισα από τον διαγωνισμό της Caramellitsa. Την περίμενα πως και πως, με τόσα σχόλια που είχα διαβάσει πάνω στο συγκεκριμένο προϊόν.





Χάρηκα πάρα πολύ όταν έλαβα το δέμα μου, όχι μόνο για το δωράκι που είχε μέσα αλλά γιατί μου ξύπνησε αναμνήσεις όταν κάποτε είχαμε την αλληλογραφία για να επικοινωνούμε με συγγενείς και φίλους και το πόσο χαιρόμουν και φύλαγα τα γράμματα και μεγάλωνα τη συλλογή με τα γραμματόσημα. Καλοί, αθώοι καιροί.

Πίσω στο θέμα μας όμως και πάλι. Μόλις την δοκίμασα πρέπει να πω ότι μου άρεσε πάρα πολύ η υφή της, από την πρώτη στιγμή ένιωθα ότι ενυδάτωνε την επιδερμίδα μου. Είχε ένα αρκετά ευχάριστο άρωμα γιατί έχοντας δοκιμάσει 2-3 ενυδατικές κρέμες με χρώμα πρέπει να πω πως δεν ενθουσιαζόσουν και τόσο να τις χρησιμοποιήσεις όσο καλή δουλειά και να έκαναν.



To χρώμα ταίριαζε με την επιδερμίδα μου και μπορώ να πω είχε καλή κάλυψη και έδινε μια όψη φρεσκάδας στο πρόσωπο. Μπορώ να πω ότι κάποιες γραμμές έκφρασης καλύφθηκαν αν και δεν έχω ιδιαίτερο πρόβλημα. Το μόνο μείον είναι ότι μιας και έχω μικτή επιδερμίδα και αυτό γυαλίζει κάπως έπρεπε να βάλω πούδρα στο σημείο Τ.
Το αποτέλεσμα που είχε πάνω μου ήταν σχεδόν το ίδιο με κάποια foundations που είχα χρησιμοποιήσει στο παρελθόν οπότε έχει μπει ήδη στα αγαπημένα μου και μπορώ άνετα να το χρησιμοποιώ χειμώνα-καλοκαίρι.
Επιπλέον είναι ιδανικό για όταν δεν έχω όρεξη να βάλω make up αλλά θέλω μια άλφα κάλυψη, αν και το συνιστώ κυριώς για πρωινές και απογευματινές ώρες, όχι για το βράδυ!
Όσες δεν το έχετε, αξίζει να το δοκιμάσετε. Αν βγει και για λιπαρές επιδερμίδες νομίζω δεν θα υπάρχει κοπέλα που να μην το έχει στο νεσεσέρ της.

Εσείς που το δοκιμάσατε πως σας φάνηκε?

2 σχόλια:

  1. πολυ καλη αξιολογηση!!

    και πρεπει να σου πω οτι εχω ακριβως το ιδιο θεμα γιατι εχω ακριβως ιδια επιδερμιδα χιχι

    ναι απλα θελει προσοχη στην ποσοτητα που βαζεις και οι πηγες μου λενε -ψςςςς μυστικο- οτι θα βγει και για λιπαρες επιδερμιδες... οποτε δε μενει παρα να περιμενουμε!

    χαιρομαι παρα πολυ που σου αρεσε η κρεμα παντα τυχερη καλη μου!! ( κ μενα μου αρεσει η παραδοσιακη αλληλογραφια ειμαι φαν αφου στελνω κ με φιλους μου να φανταστεις...)

    πολλα φιλιααααα

    caramellitsa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κι εγώ στην αρχή απογοητεύτηκα η αλήθεια είναι γιατί έλιωνε μέσα στη μέρα - λιπαρό δέρμα φυσικά κι εγώ!! Αλλά μόλις μείωσα την ποσότητα που έβαζα και με λίγη loose powder είναι σούπερ ειδικά τα πρωινά που ο χρόνος μου είναι ελάχιστος!! Κι εγώ νοσταλγώ την παραδοσιακή αλληλογραφία, κρίμα που εξαφανίζεται...Φιλάκια!!
    http://menia-prettylittlethings.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή