Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2012

Oscars 2012 Red Carpet




The good


Emma Stone με Giambattista Valli dress.





Penelope Cruz με Armani Prive




Jessica Chastain με Alexander McQueen


Milla Jovovich με Εlie Saab (my favorite)




Tina Fey με Carolina Herrera



Meryl Streep με Lanvin




Rooney Mara με Givenchy





And the not so good





Viola Davis με Vera Wang





Michelle Williams με Louis Vuitton



Natalie Portman με Dior






Rose Byrne με Vivienne Westwood


Angelina Jolie με Atelier Versace(the dress wasn't that bad, but the posture she had, drawn more attention to her leg than the dress itself)





Ξέχασα κάποιες πίσω γιατί σε μερικές ενώ μου άρεσαν τα φορέματα τους υπήρχε ένα αλλά..

2 σχόλια:

  1. Συμφωνώ σε ούλα εκτός δυο: το φόρεμα της Στριπ το βρήκα too plain & simple για το κύρος και τα στάνταρ της και το φόρεμα της Michelle Williams ήταν αρκετά όμορφο και ωραίο το κοραλλί χρώμα, αν και δε μου άρεσε αυτή ειδικά που το φόραγε. Αν το έβλεπα πάνω σε μια άλλη κοπέλα θα μου άρεσε καλύτερο. Από μόνο του σαν φόρεμα είναι πιο ωραίο παρά με την Williams. Και ο φιόγκος της Emma Stone βρε παιδί μου. Τι ήταν όλο αυτό; Μπομπονιέρα είχε ντυθεί; Ωραίο μεν το συνολάκι, ο φιόγκος μες ξύνισε λιγάκι. Όσο για το μπούτι της Τζολί. Άστα, να μην αρχίσω. Το σούργελο. Μου πόζαρε και το πόδι της, μη χε. =p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θεωρώ πως η Στριπ γεμίζει το χώρο με την προσωπικότητα της, οπότε μου άρεσε ένα απλό φόρεμα πάνω της. Ναι το φόρεμα της Williams σε άλλο άτομο με περισσότερες καμπύλες θα ήταν πιο ωραίο, και κυρίως αν έλειπε και το φιογκάκι! Στην Έμμα απλά έπρεπε να μην κρύβει το λαιμό αλλά ήταν πανέμορφο σαν φόρεμα και το χρώμα. Της Jolie ακόμη και έτσι διαφήμιση της κάνουμε.. το φόρεμα δεν ήταν τόσο κακό αλλά έτσι όπως συμπεριφερόταν η προσοχή στράφηκε αλλού..

      Διαγραφή