Κυριακή 5 Φεβρουαρίου 2012

Mac dazzlesphere plum ornament

Περάσατε όμορφα το weekend σας?
Επιτέλους εδώ είδαμε μπόλικο ήλιο μετά από τόσο καιρό. Το είχαμε ανάγκη.

Μέσα στα δωράκια των γιορτών πήρα τις Mac dazzlesphere plum ornament σκιές τις οποίες δε χόρτασα βλέπω τα χρώματα τους και να ψάχνω δικαιολογίες να βάλω την grape που τόσο λατρεύω το χρώμα της.

Όπως βλέπετε έχει 4 χρώματα μέσα

τα οποία είναι






1.Μisty
2.Seasonally cool
3.Light Violet
4.Grape



H Misty είναι μια λαμπερή μεταλλική σκιά με ελάχιστη προς νορμάλ δόση glitter το οποίο όμορφα μπορεί να δώσει ένα άψογο αποτέλεσμα αν το αναμείξεις σωστά. Aπό τα λίγα ασημί τα οποία αναδεικνύουν άτομα με σκούρα επιδερμίδα.

To seasonally cool είναι μια ζεστή μπρονζό- καφέ σκιά η οποία δίνει ένταση στο βλέμμα. Άνετα μπορεί να φορεθεί το πρωί και να μην δείχνει υπερβολικό, και με ένα eyeliner και μάσκαρα να δώσει την απαιτούμενη ένταση για ένα βραδινό μακιγιάζ. Όσες προτιμούν τα γήινα χρώματα θα το λατρέψουν.

Το Light Violet είναι ένα γλυκό απαλό λιλά. Με σχέση με τα υπόλοιπα χρώματα είναι σχετικά πιο δύσκολο να το δουλέψεις οπότε συστήνω μία βάση για να μην χαθεί το χρώμα και χρησιμοποιηθεί μόνο του η σαν highlighter. Kαλύτερο ακόμη να το δουλέψεις με το δάχτυλο μιας και το πινέλο δεν μπορεί εύκολα να πιάσει τη συγκεκριμένη σκιά.


Grape Το πιο όμορφο κατά τη γνώμη μου από ολα τα χρώματα στην σφαίρα. Είναι το πιο έντονο από τις 4 σκιές. Είναι ένα βαθύ μώβ με μία undertone δόση στο χρώμα του κρασιού. Δεν είναι το ίδιο sparkly με σχέση με τα υπόλοιπα χρώματα. Ιδανικό για smoke eye look η να χρησιμοποιηθεί ως liner. Καλό είναι να προσέξεις πόσο και πως θα το χρησιμοποιήσεις έτσι ώστε να μην φανεί λες και υπάρχει μελανιά.








Ποιο από όλα σας άρεσε?

7 σχόλια:

  1. Καλησπέρα!Πολύ ωραία είναι όλα αλλά εμένα μου αρέσε πιο πολύ τo seasonally cool και μετά η Misty.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω δοκιμάσει ακόμη ως βασικό χρώμα το Misty, αλλά το seasonally cool το έχω βάλει αρκετές φορές και ο λατρεύω!!

      Διαγραφή
  2. μου αρέσουν τα pigments έχω αρκετά της Mac και οι Χριστουγεννιάτικες συλλογές περιέχουν συνήθως ωραία πακέτα. Και μένα πιο πολύ η Grape μου αρέσει. Την light violet δοκίμασε να την βάλεις με βρεγμένο πινέλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θέλω κι άλλες συνέχεια αλλά δεν γίνεται έτσι.. χαχα! Ναι είναι πολυ καλές και νορμαλ τιμές. Το δοκίμασα και με βραγμένο πινέλο και είναι ετσι κι έτσι. Αν και τα πινέλα μου είναι της σχολής και επαγγελματικά θέλω να δοκιμάσω τα Sigma που ακούω τόσα πολλά γι αυτά! Λένε ότι κάνουν θεϊκή δουλειά!

      Διαγραφή
  3. πω πω ειναι εξαιρετικα! η αποδοση χρωματος ειναι το κατι αλλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ναι είναι απίστευτα!!Κάθε φορά ψάχνω δικαιολογία να φοράω τις σκιές μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραίες είναι όλες αλλά πιο πολύ μου άρεσε η Light Violet!!! Γενικά μου αρέσει το απαλό και φυσικό αποτέλεσμα! Φιλιά!!!

    http://beautystr.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή